Evrenin İlahi Dili '' Uyanış ''

Hayatımda bir şey pek doğru değildi. Yıllardır mücadele ediyordum. Ben hiçbir yerde oldu 
ben bile yakın değil, olmak istediğim yerde yakın. Şimdi kontrol altında tutmaya çalıştığım her şey 
yoldan sapmıştı. Ben herkesin iyiliği için kendimi çabalattım; ve yine de kendimi değerli hissetmedim 
, talihsiz olaylara, zaman ve tekrar tekrar kurban oldum.

Ama yeterince başarısız olmuştum!

Topluluğun beklediği gibi “iyi insan” olmak için elimden gelenin en iyisini yaptığım halde çamurun içinde sıkışmış bir araba gibi hissettim . Kaçmaya çalıştığım önemli değil, 
sonunda kendimi bulana kadar çamurun içine daldım . bir kilitlenme. Korktuğum her şeyin başıma geldiğinin farkına 
vardığımda, Uyanış başladı.

Bu kitabı satın almak ve okumak için lütfen buraya tıklayın. Https://www.smashwords.com/books/view/902828

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder