Bağışlama ve yeni bir başlangıç

“En büyük erdem, çatışmış olanı zorlayan adamdır; kim cömertlik bilgisizliğine hizmet eder; Kötülüğün arkasına saklananı affeder ”  
Muhammed Peygamber (SAV)
Şimdiye kadar uyanış sürecimden bahsettim. Yaşadığım her şeyi kabul etmeyi amaçlamıştım. İleriye doğru bir adım attım ve şimdiye kadar benimle “zor” olan her şeyi ve herkesi affetmeyi seçtim. Buraya kadar pürüzsüzdü… Ama sağlanmayan konular vardı. Bağışlama ve kabullenme aynı değildi. Kabul alıştırmaları sırasında affedilme konusunda engeller yaşadım! 
“Sadece erdemli insanlar affedebilir” derler. Bu bağlamda, durdurulamaz bir şekilde affetmeye çalıştım. Kendimi tüm deneyimlerin “kendi kendine çekiciliği” fikrine bağdaştırsam da, insanları ve bu deneyimleri oluşturan olayları affetmekte başarısız oldum.
Bu bölüm Bülent Gardiyanoğlu'nun '' Evrenin İlahi Dili '' Uyanış '' 'kitabından alıntılanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder